6 may. 2013

VI Festa da Lingua

Acto: VI Festa da Lingua
Día: 11 de maio
Hora: 18H
Lugar: Alameda Rosalía de Castro
Organiza: Almuinha


Um ano mais, e já vam 6, voltamos à rua pra festejar o Dia das Letras Galegas, pra celevrar que temos umha lingua da que estarmos orgulhosos, que nos identifica como povo e que nos permite comunicar-nos com mais de 250 milhons de pessoas do mundo lusófono. Mas também é um dia pra reivindicar os direitos das pessoas galegofalantes e da nossa lingua na nossa própria terra.
E saimos à rua conscientes da inutilidade mais absoluta de festejar um dia ou um mês ao ano, se estas celevraçons nom vam acompanhadas dum firme compromisso com a lingua ao longo de todo o ano. A nossa lingua atópa-se numha dificilísima situaçom que precisa, nom dum dia ao ano, senom dum compromisso permanente os 365 dias do ano.
Desde a A.C. Almuinha sempre quixemos fazer deste dia umha Festa participativa da cidadania. Nesta VI Festa da Lingua queremos Mais Festa e Mais Participativa, por isso cambiamos as actividades, que durante estes 5 anos tinham lugar desde a manhá, para a tarde-noite e organizamos a I Foliada da Festa da Lingua.
As actividades comezarám a partir das 18:00h na Alameda Rosalía de Castro com actividades para os/as mais pequenos/as. A partir das 20:00 h as actividades serám no Multiusos de Marim, onde entre outras actividades haverá apresentaçons de livros, ceia com favada (moi económica), espectáculo com lume e a I Foliada da Festa da Lingua a partir das 21:30h, estando as pessoas que participem da Foliada convidadas a cear!
Ao longo de toda a jornada haverá umha mesa com informaçom da Campanha "Galeguiza o teu nome e apelidos". E por último, aproveitamos para informar de que com a Festa da Lingua damos por rematada a Campanha "Em galego todo é possível", que vimos levando a cabo durante todo este ano 2013, deixando passo a campanhas mais concretas como a da galeguizaçom dos nomes e apelidos e outras que virám.
Vemo-nos na VI Festa da Lingua!!!

PROGRAMA VI FESTA DA LINGUA - A.C. ALMUINHA


ALAMEDA "ROSALÍA DE CASTRO" - 18:00h.

- Contacontos "Codia e Miolo"

- Monicreques A.C. Almuinha
- Livros Viageiros

MULTIUSOS - 20:00h.

- 20:00h: Apresentaçom Livros:
 * Ugio Outeiro "Mordida"
* Séchu Sende "Viagem ao Curdistám             para apanhar estrelas"
- 21:30h: I Foliada da Festa da Lingua (César Loureiro, Os Chaneiros, O Abeiro, Son de quen son...)

- Ceia (favada) 

- Queimada

- Espectáculo com Lume "Laura Naveira"


No hay comentarios:

Publicar un comentario