1 jul. 2014

VII Romaría do Día da Patria

Acto: VII Romaría do Día da Patria
Día: 12 de xullo
Hora: 17h
Lugar: Casa da Cultura de Seixo
Organiza: Almuinha
Por sétimo ano consecutivo a Associaçom Cultural Almuinha de Marim em conjunto com aAssociaçom Cultural Revira de Ponte Vedra organizamos a VII Romaria do Dia da Pátria, no Sábado dia 12 de Julho, outra vez mais entre Aguete e Seixo em Marim.
Desde a sua primeira ediçom o nosso intuito foi popularizar e estender às vilas e cidades a celebraçom do nosso Dia da Pátria, para que a festa do nosso dia grande também se dê fora de Compostela.    
Este ano voltaremos sair à Ria com as embarcaçons do Grupo Cultural Ronsel, sem os que um ano mais nom seria possível organizar esta atividade. Todos os que queiram desfrutar da nossa ria desde um barco tradicional têm uma cita o Sábado dia 12 às 17:00 horas no Peirão de Aguete, a atividade é gratuita mais a disponibilidade limitada.
Depois de desfrutar da Ria e da praia vemo-nos na Casa da Cultura de Seixo, onde os membros de Galiza pola Soberania, Duarte Correa e Xosé Collazo, serám os responsáveis da realizaçom da arenga deste ano.
Aproveitando o fresco e o marco incomparável da Casa da Cultura de Seixo faremos uma ceia em base de petiscos, na que queremos contar contigo, com um custo de 10€ e para a qual é necessária inscriçom, através do nosso correio ou do nosso facebook.
Fecharemos o dia com a atuaçom de uma das grandes vozes da nossa música, o guardês Tino Baz, que nos deleitará com o melhor do seu repertório.

No hay comentarios:

Publicar un comentario